• Voor 13.00u besteld; zelfde dag verstuurd
  • Online voorbeeld van je ontwerp
  • Feestelijk ingepakt met eigen boodschap
  • Snel en direct contact (whats app)

Wat is jullie levertijd?

Zodra we jouw bestelling hebben ontvangen gaan wij ermee aan de slag! Als je op werkdagen voor 13.00 uur bestelt dan maken en versturen we je order dezelfde dag! Doorgaans zal DHL de volgende dag bezorgen, er is weleens vertraging bij DHL en dan word je bestelling een dag later bezorgd. Het is ten aller tijde mogelijk dat er vertraging ontstaat door drukte tijdens vakanties of feestdagen.

Ontvang ik een bericht met een track-en-trace code?

Ja, deze wordt naar je e-mailadres gestuurd zodra je bestelling onderweg is. Heb je geen e-mail ontvangen? Kijk dan even in je spam of het verzendbericht daar terecht is gekomen.

Vandaag bestel ik mijn cadeau, is het dan gegarandeerd dat ik mijn cadeau morgen ontvang?

Nee, als je op werkdagen voor 13.00 uur besteld maken wij jouw bestelling dezelfde dag. Deze wordt dan ook dezelfde dag verstuurd met DHL. Doorgaans levert DHL de volgende dag. Er kan altijd vertraging zijn maar in 95% van de verzendingen wordt dit de volgende dag bezorgd. Met feestdagen en drukke momenten kan een levering altijd langer duren. Bestel voor de feestdagen op tijd!

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Bij het bestellen kun je dan ook een boodschap voor de ontvanger intypen. Dit plaatsen wij op ons cadeaukaartje en versturen het naar het door jouw opgegeven adres.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Op werkdagen voor 13.00 uur besteld, word je order dezelfde dag nog verstuurd. Dit wordt in de praktijk de volgende werkdag bezorgd. Ook op zaterdag wordt er bezorgd. Er is altijd een mogelijkheid dat DHL vertraging heeft opgelopen en jouw bestelling een dag later komt. Ook is er de mogelijkheid dat door drukte de levering een vertraging heeft van 1 of 2 dagen.

Ik twijfel welke maat ik moet kiezen

Wij zetten de afmetingen van de producten zo goed mogelijk in de product omschrijving. Kom je er nog niet uit? Vraag ons dan om advies. Je kunt mailen naar info@tilleys.nl.

Hoelaat wordt mijn bestelling bezorgd?

Dit hangt af van de route van de chauffeur van DHL. We kunnen niet inzien wat de exacte tijd gaat worden.

Ik heb een cadeau van jullie ontvangen maar weet niet van wie het is

Je kunt een mail sturen naar onze klanten service: info@tilleys.nl. We vertellen je dan, indien van toepassing zo snel mogelijk van wie jij dit naam cadeau hebt gekregen.

Kunnen jullie ook Arabische letters borduren?

Dit is niet mogelijk. Alleen letters van het Nederlands alfabet kunnen geborduurd en bedrukt worden.

Kan ik een bericht voor de ontvanger toevoegen?

Ja dit kan, dit kun je invullen bij het tekstvak hiervoor in het bestelproces. Deze tekst wordt op een sticker geprint en de sticker plakken we op een feestelijke cadeaukaart.

Ontvang ik een bericht als mijn bestelling vertraagt is bij de post?

Ja, je ontvangt een bericht van ons als je bestelling een vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Heb je geen e-mail ontvangen? Kijk dan even in je spam of het verzendbericht daar terecht is gekomen.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dit is mogelijk. Hiervoor kun je kiezen in het bestelproces bij verzenden. Je kunt de producten ophalen op ons adres in Wezep. Ook kun je kiezen om je bestelling af te halen bij een DHL Service punt bij jou in de buurt.

Afhaaladres Wezep:  Rondweg 60, 8091 XK Wezep

Openingstijden: Maandag t/m vrijdag 9.00-17.00 uur

Zaterdag gesloten

info@tilleys.nl

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt direct een orderbevestiging. Indien je de order direct betaalt ontvang je ook direct de factuur. Heb je geen mail ontvangen? Kijk dan even in je spam of de bevestiging daar terecht is gekomen.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice op telefoonnummer 038-3758320. Doe dit op korte termijn, om te voorkomen dat je order reeds is geborduurd. Als de order reeds is geborduurd kan de bestelling niet geannuleerd worden..

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij brengen € 5,95 bezorgkosten in rekening voor verzending binnen Nederland. Voor verzending naar België en Duitsland bedragen de kosten € 9,95. Als de bestelling in totaal meer dan € 60,00 bedraagt (incl. BTW), betaal je geen verzendkosten binnen Nederland. Bij verzending naar België en Duitsland betaal je altijd verzendkosten.

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
  • iDeal: Betaal veilig en snel met iDeal.
  • Creditcard
  • Bancontact: Wij bieden voor onze Belgische klanten Bancontact aan.
  • Klarna: Betaal achteraf via Klarna. U dient zich hierbij te houden aan de betaaltermijn die Klarna hanteert.
  • Paypal: Betaal eenvoudig via uw eigen Paypal-rekening.

Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer je iets wilt bestellen dat niet (meer) op onze website vermeld staat is dit omdat deze tijdelijk niet op voorraad is of uit de collectie gaat. Voor vragen over de producten adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice via info@tilleys.nl.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering dan vertelt DHL jou waar je het pakketje op kunt halen. Dit is bij het dichtstbijzijnde DHL Servicepunt bij jou in de buurt. Mocht je hieraan geen gehoor geven dan gaat het pakket weer retour naar ons. We kunnen het dan opnieuw opsturen, hiervoor brengen wij  opnieuw verzendkosten in rekening

Wie levert mijn bestelling?

De meeste leveringen vinden plaats met DHL. Zij bezorgen je bestelling overdag op het door jou opgegeven afleveradres. DHL bezorgt van maandag tot en met zaterdag.

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan je kunnen verzenden.

Hoe zie ik of een product op voorraad is?

Als een product niet meer op voorraad is, wordt dit product niet meer weergegeven. Als je product naar wens er niet meer bij staat, kun je altijd contact opnemen met de klantenservice, zodat wij het product eventueel bij kunnen bestellen. Mocht een online product toch uit voorraad zijn, dan nemen wij contact met je op.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van DHL.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het retourneren van gepersonaliseerde producten is niet mogelijk, tenzij het product gebreken vertoont. Neem in dit geval contact met ons op via info@tilleys.nl

Mijn bestelling is niet compleet, wat te doen?

Neem contact op met de klantenservice! Mail naar info@tilleys.nl. Vermeld altijd jouw naam en bestelnummer.

Kan ik ook een cadeau komen uitzoeken in jullie afhaallocatie in Wezep?

Dit is niet mogelijk. De cadeaus kun je uitsluitend online in onze webshop bestellen. Hier kun je kiezen of je het wilt verzenden of dat je het af komt halen op onze locatie in Wezep.

Hoe weet ik of mijn cadeau is bezorgd bij het opgegeven adres?

Je ontvangt een e-mail zodra jouw bestelling bezorgd is. Zo weet je precies wanneer jouw cadeau wordt uitgepakt!

Wordt de naam door de stof heen geborduurd?

Als je kiest voor borduren dan wordt de naam door de stof heen geborduurd, op de achterkant of binnenkant zie je dan de naam in spiegelbeeld. Dit is netjes afgewerkt.

Wat is het verschil tussen borduren en bedrukken?

Borduren is slijtvast en goed wasbaar doordat de naam door de stof heen wordt geborduurd. Met bedrukken worden er letters uitgesneden en op je artikel geperst. Er liggen plakletters op je gekozen artikel waardoor het niet door de stof heen gaat. Dit blijft in de was zitten, na veel gebruik heb je kans dat het los gaat laten of dat de kleur gaat vervagen.

Als ik een emoticon in de naam of achter de naam plaats wordt dit dan geborduurd?

Nee, deze wordt niet geborduurd. De afbeeldingen en emoticons kun je kiezen als extra optie (borduren afbeelding), hiervoor betaal je een meerprijs.

Wat is de status van mijn bestelling?

Je krijgt per mail van ons een bevestiging van je bestelling, ook krijg je e-mails wanneer wij je bestelling bezorgen en is ontvangen! Heb je nog vragen over de status van je bestelling dan kun je een mail sturen naar onze klantenservice info@tilleys.nl. Wij zullen je dan zo snel mogelijk verder helpen.